نایلون عریض ساختمانی

خرید انواع نایلون/نایلون عریض
نایلون ساختمانی

 نایلون ساختمانی  معمولا به عنوان کاور ساختمان، کاور گیاهان در صنعت کشاورزی، محافظت از مصالح ساختمانی، پوشش موقت وسایل و … کاربرد دارند؛ نایلون کاور ساختمانی نایلون عریض ساختمانی است. که برای پوشش ساختمان ها، فندانسیون،بتون ریزی و… کاربرد دارد،  از جمله نایلون های ساختمانی می‌توان به نایلون فندانسیون اشاره کرد، این پلاستیک های ساختمانی برای ساخت وساز های ساختمان‌ها استفاده می‌شود. از کاربرد های این محصول می‌توان به جلوگیری از آب به داخل زمین اشاره کرد؛ جهت خرید نایلون ساختمانی  و اطلاع از قیمت نایلون عریض ساختمانی می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت ویکی نایلون تماس بگیرید. قیمت نایلون عریض به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه دائما تغییر می‎کند. برای دریافت قیمت‌های روز نایلون ساختمان با ما تماس بگیرید.

خرید-و-قیمت-نایلون-عریض-ساختمانی

خرید و قیمت نایلون عریض ساختمانی

خرید نایلون عریض ساختمانی امروزه برای خیلی از پیمانکار‌ها،مهندسین و حتی کشاورزان و… از اهمیت زیادی برخورد داراست. زمانی که حرف از ساخت و ساز ساختمان‌ها می‌شود، خرید نایلون ساختمان برای محافظت از ساختمان همیشه مورد لیست خریداران قرار می‌گیرد. قیمت نایلن عریض ساختمانی نسبت به جنس و کارایی محصول بسیار، مقرون‌به‌صرفه است. قیمت نایلون ساختمانی به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه، هیچ گاه ثابت نیست. دلایل دیگر ثابت نبودن قیمت نایلون ساختمان، این است که بنا به سفارش مشتری می‌تواند در ابعاد و اندازه های سفارشی تولید شود؛ پس باید برای استعلام قیمت نایلون ساختمانی و صنعتی، با شماره‌های همین صفحه تماس بگیرید.

ویژگی نایلون ساختمان

نایلون کاور ساختمانی نایلون عریض ساختمانی است که برای پوشش ساختمان‌ها، فندانسیون، بتون ریزی و… کاربرد دارد،  از جمله نایلون های عریض ساختمانی می‌توان به نایلون فندانسیون اشاره کرد، این پلاستیک های ساختمانی برای ساخت و ساز های ساختمان‌ها استفاده می‌شود. از ویژگی‌های نایلون ساختمان می‌توان به جلوگیری از آب به داخل زمین اشاره کرد. برخی از این ویژگی ها عبارت اند از:

  • شفافیت بالا نایلون های ساختمانی
  • ضخامت مناسب نایلون ساختمان
  • تولید نایلون عریض ساختمانی در عرض بالا
  •  ۵ لایه بودن نایلون ساختمانی
  •  مقاوم در برابر نور خورشید
  •  قابل سفارش در رنگ‌های مختلف
  • مشاوره و پشتیبانی ویکی نایلون در قبل از فروش و پس از فروش

نایلون-های-ساختمانی-و-صنعتی-برای-کف-سازی

عرض‌های موجود نایلون ساختمانی

  • نایون‌های صنعتی و ساختمانی از عرض ۱ تا ۲۰ متر با توجه به نیاز و سفارش مشتری تولید می‌شود.

رنگ‌ پلاستیک های ساختمانی 

  • نایلون‌های عریض ساختمانی در رنگ‌های شفاف، سبز، لیمویی، زرد و … موجود است.

دوام و استحکام نایلون های ساختمان

  •  بسیاری از مواد پلاستیکی اگر محکم تر از فلز نباشند کم دوام تر هم نیستند. سختی پلاستیک ها در مواردی باعث تاب آوردن در برابر تغییرات آب وهوایی است. نایلون های عریض ساختمان ۵ لایه  مستحکم و مقاوم در برابر پارگی و خرابی زود راس. 

مقرون به صرفه بودن پلاستیک های ساختمانی

  •  مانند بیشتر صنایع، هزینه، عامل بسیار مهمی در هر پروژه ساختمانی است. خیلی از مواد پلاستیکی از لحاظ اقتصادی به صرفه هستند. و پلاستیک های ساختمانی سبت به کارایی و جنس محصول کم هزینه و مقرون به‌صرفه هستند.

بازیافت نایلون های صنعتی و ساختمانی

  •  برخلاف فلزات، بعضی از مواد پلاستیکی، بدون اینکه خواص شیمیایی خود را از دست بدهند، بارها و بارها قابل استفاده هستند.

ایمنی

  •  مواد پلاستیکی عموما سبک تر از فلزات هستند. این سبک بودن، حمل و جابه جایی  آن به مکان دیگر را آسان می‌سازد.

سهولت نصب

  •  در مقایسه با فلزات، نصب کردن و استفاده از نایلون در کاربری های مختلف به مراتب ساده تر است.

کاربردهای-نایلون-در-صنعت-ساختمان

کاربردهای نایلون در صنعت ساختمان

اکنون به کاربرد های  مختلف نایلون در صنعت ساختمان می پردازیم.

پوشش سقف و بام: برای محافظت از سطح خارجی بام ها از آسیب، دو لایه نایلون مختلف نیاز داریم. لایه بالایی می تواند از ترموپلاستیک رنگی الفین باشد و لایه زیرین معمولا از پلی یورتان که انرژی کمتری می برد و قسمت داخلی خانه را خنک نگه می‌دارد.

محافظت و ایمنی: فعالان عرصه ساختمان، مجبورند در طول ساخت یک پروژه، نکات ایمنی را در نظر بگیرند. ریختن ضایعات ساختمانی به پایین و خطرات جانی که افراد را تهدید می‌کند، بدریخت به نظر رسیدن نمای ساختمان، در دست ساخت و محافظت از نما، در مکان هایی که آفتاب زیادی می‌تابد مواردی است که پیمانکاران ساختمانی را به فکر استفاده از نایلون‌های عریض ساختمانی انداخته است.

محافظت در برابر تغییرات آب و هوایی: مهندسان ساختمان سازی برای پیش برد سریع پروژه های ساختمانی در فصل زمستان و بهار که بارش ها زیاد است، از این نایلون‌ها در ابعاد گسترده استفاده می‌کنند. در واقع بدون ایجاد پوشش محافظتی کار بسیار سخت خواهد بود. نایلون عریض ساختمانی در مقابل باد و طوفان نیز بسیار قدرتمند عمل می‌کند و با توجه به ترکیبات به کاررفته در آن به باد اجازه نمی‌دهد که باعث حرکت و ارتعاش آن شود. در مواقع بارش برف این نایلون ها به دلیل استحکام، سفتی و ضخامتی که دارند مانند یک سطح روغنی عمل کرده و مانع نفوذ برف به فضای داخلی می‌شوند.

کف سازی: از مواد پلاستیکی مثل پی وی سی و پلی اتیلن برای مقاوم سازی کف اتاق یا ساختمان در برابر آسیب ها استفاده می‌کنند. استفاده از این مواد باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت سیمان به زمین و قالب گیری بهتر سازه، کاهش آلودگی صوتی و این که به راحتی تمیز می شوند.

نایلون عریض ساختمانی در سازه‌های نیمه‌کاره

اهمیت نایلون عریض ساختمانی در سازه‌های نیمه‌کاره

گاهی به دلیل کمبود سرمایه و بودجه و یا سایر شرایط نظیر شرایط نامناسب جوی، اقتصادی، سیاسی و… یک ساختمان در حال ساخت مجبور است نیمه‌کاره رها شود. در این مواقع اهمیت نایلون عریض ساختمانی مشخص می‌شود و استفاده از نایلون عریض ساختمان به‌منظور محافظت از سازه نیمه‌کاره گزینه مناسبی است. یکی از دلایل این انتخاب، جلوگیری از خطر زنگ‌زدگی و پوسیدگی تیرآهن و سایر قطعات فلزی و مصالح آهنی در برابر بارش باران و رطوبت هوا بخصوص در مناطق شرجی است.

نحوه استفاده از نایلون عریض در ساختمان‌های نیمه‌کاره

همان‌طور که در بالا اشاره شد، بهترین گزینه در حفظ یک ساختمان نیمه‌کاره استفاده از نایلون عریض صنعتی به‌منظور جلوگیری از نابودی و صدمه دیدن تجهیزات و کلیه دارایی موجود در ساختمان است. اهمیت نایلون عریض در این مورد بسیار زیاد است و به‌منظور استفاده از این نایلون‌ها باید دقت کرد که ابعاد بیرونی سازه دقیقاً چه‌قدر است و پس از آن برحسب این اندازه‌گیری مقداری که نایلون نیاز است را خریداری کرد یا سفارش داد. بهتر است تا نایلون خریداری شده کمی از اندازه ساختمان بیشتر باشد تا به‌خوبی تمامی قسمت‌ها را پوشش دهد.

همچنین در هنگام نصب نایلون استفاده از داربست‌های مخصوص ضروری است، این کار جهت راحتی در کار است و با استفاده از داربست می‌توان به‌خوبی کل ساختمان را عایق‌بندی کرد. برای عایق‌بندی یک ساختمان نیمه‌کاره انواع متنوعی از نایلون‌های عریض در بازار موجود است و شما باید بر اساس نیاز خود یکی از انواع باکیفیت را خریداری کنید.

 

«زمانی که مهندسان و پیمانکاران، متوجه این شدند، که در طول ساخت و ساز نایلون های عریض ساختمانی، چقدر می‌تواند کاربردی و محافظ کار باشد، کم کم این موضوع، میان ساختمان ساز‌ها فرا گیر شد و نایلون های ساختمانی با یک سری ویژگی های مخصوص به این کار، تولید شد. نایلون ساختمان همان نایلون های عریض کشاورزی هستند که با کمی سفارشی سازی، مناسب برای ساخت و ساز ساختمان ها و محافظت از آن تولید می‌شود. قیمت خرید نایلون عریض ساختمانی نسبت به کارایی آن واقعا مناسب است.»

نایلون فنداسیون ساختمانی

پلاستیک فنداسیون بیشتر برای موارد ساختمانی برای ساخت ساز استفاده می شود، به طور مثال برای جلوگیری از عبور آب سیمان به داخل زمین و قالب گیری بهتر سازه استفاده می‌شود.

فروش نایلون عریض ساختمانی در تمام ابعاد و ضخامت های درخواستی

فروش انواع پلاستیک در ابعاد گوناگون یا ابعاد درخواستی شما است ، کافیست ابعاد مورد نظر خود را به ما ارجاع دهید تا در سریع ترین زمان ممکنه برایتان ارسال کنیم.

ضخامت و لایه بندی نایلون عریض ساختمانی بستگی به نوع مصرف کننده دارد از همین رو با توجه به نیاز خود باید میزان ضخامت را سفارش دهید.

نایلون فنداسیون ساختمانی

نایلون کاور ساختمان

نایلون کاور ساختمانی دارای کاربرد های متفاوتی است مانند بتون ریزی، فونداسیون، کاور ساختمان، کشاورزی و … که یکی از مهم‌ترین این موارد پلاستیک عریض برای ساختمان است که دارای ابعاد بزرگی است.

به علت اهمیت نداشتن موارد بهداشتی برای نایلون ساختمانی می توانید برای کاهش هزینه ها به جای استفاده از مواد اولیه درجه ۱ از نمونه های درجه ۲ و ۳ که از مواد اولیه بازیافتی است استفاده کنید که باعث کاهش قیمت نایلون ساختمانی، به صورت چشم گیری می شود.

تا اینجا با ویژگی و مشخصات نایلون ساختمان آشنا شدید و دید خوبی را در کاربرد و استفاده از پلاستیک ساختمانی و صنعتی پیدا کرده اید، و می‌دانید که با توجه به این ویژگی و قیمت مناسب، نایلون عریض ساختمانی، در کدام یک از صنایع ها می‌توانید استفاده کنید. جهت خرید نایلون ساختمانی و صنعتی و اطلاع از قیمت نایلون ساختمانی و صنعتی می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت ویکی نایلطون تماس بگیرید.  قیمت نایلون عریض به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه دائما تغییر میکند. برای دریافت قیمت های روز با ما در تماس باشید.

سوالات متداول

طول عرض نایلون های ساختمانی چقدر است؟
آیا نایلون های ساختمانی در قالب نایلون رنگی تولید می‌شود؟

بله؛ نایلون‌های عریض صنعتی و ساختمانی در رنگ‌های شفاف، سبز، لیمویی، زرد و … موجود است.

عرضه بسته بندی نایلون صنعتی و ساختمانی به چه صورت است؟

نایلون‌های عریض صنعتی و ساختمانی ویکی نایلون به‌صورت رول و پیچیده شده و در چندین لایه نایلون و گونی تحویل داده می‌شود. البته با توجه به تامین کننده های مختلف متفاوت است. اما روال کار به این صورت است.

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نایلون عریض ساختمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

فهرست