استرچ پالت بند

خرید انواع نایلون/فیلم استرچ
خرید استرچ پالت بند

محصول فوق العاده استرچ پالت بند، یکی از مناسب ترین نایلون بسته بندی برای کالاها است. خرید استرچ پالت بند به علت کشسانی بسیار بالا که معمولا از پلی اتیلن سبک خطی (LLDPE) ساخته شده است مناسب ترین گزینه برای پیچیده شدن به دور وسایل است. استرچ پالت در بیشتر موارد برای بسته‌بندی و ایمن کردن محصولات، روی پالت‌ها استفاده می‌شود، به‌علاوه این فیلم‌ها مقاومت بالایی دربرابر رطوبت و مواد شیمیایی دارند؛ مناسب بودن قیمت استرچ پالت بند باعث شده که در صنایع مختلفی این محصول طرفدار پیدا کند؛ در ادامه به بررسی همه ابعاد این محصول می‌پردازیم تا قبل از خرید استرچ پالت بند بتوانید ویژگی های این محصول را یک ارزیابی کنید.

نحوه خرید و قیمت استرچ پالت بند

نحوه خرید و قیمت استرچ پالت بند

در ویکی نایلون شما می‌توانید استرچ پالت بند مورد نظر خود را متناسب با ابعاد و اندازه‌های دلخواه، افزودنی مورد نظر، ضخامت‌، رنگ، نوع استرچ پالت بند و… سفارشی سازی کنید ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین قیمت، استرچ پالت بند مورد نظر خود را، از بین تعدادی پیشنهادات تولیدکننده، انتخاب و خریداری کنید. ویکی نایلون تامین کننده انواع استرچ بسته بندی مفتخر است که شما را در زمینه مشخصات و ارائه بهترین قیمت خرید نایلون استرچ پالت بند راهنمایی کند.

کافی است که شما با همکاران ما ارتباط بگیرید و نوع درخواست خود را مطرح کنید، همکاران ما بالافاصله، بهترین قیمت روز استرچ پالت بند را با مشخصات شما، در بین تولید کنندگان جستجو کرده و بهترین نوع استرچ پالت بند را خدمت شما اعلام می‌کنند.

معمولا استرچ پالت بند به صورتی خریداری می‌شود که در انبار تولید کنندها و صنعت گران ذخیره شود، آن‌هم به دلیل مقرون به‌صرفه بودن آن، برای قیمت استرچ پالت بند و تعداد کافی برای فعال بودن کارشان است. قیمت استرچ پالت بند نسبت به جنس فوق‌العاده محصول و کارایی آن بسار مقرون‌ به صرفه است. اما قیمت خرید استرچ پالت بند همیشه در حال تغییر است. علت‌های تغییر قیمت استرچ پالت بند را می‌توان به دلایل زیر تعیین کرد:

سفارشی بود استرچ پالت بند به درخواست مشتری که خود دلایل زیادی دارد مثال:

  • سفارش در اندازه و ابعاد مختلف به در خواست مشتری
  • رنگی بودن استرچ پالت بند
  • مقدار افزودنی هایی که به آن اضافه می‌شود.
  • وزن و تعداد لایه های نایلون استرچ پالت بند
  • یکی از علت های مهم، ثابت نبودن نرخ قیمت مواد اولیه‌ای است که توسط آن، استرچ پالت بند تولید می‌شود.
  • این ها همه علت های مهمی هستند که در نحوه قیمت گذاری استرچ پالت، تاثییر به سزایی دارد. مواد اولیه استرچ پالت بند، از آن دسته موادی است که در کشور ما متناسب با دلار
  • بسیار بالا و پایین می‌شود. در بعضی مواقع به صورت ساعتی قیمت‌ها تغییر می‌کند، پس باید برای در یافت قیمت استرچ پالت بند از شرکت های معتبر تولید کننده به صورت تلفنی استعلام آن را گرفت.

ویژگی استرچ پالت بند 

ویژگی استرچ پالت بند 

استرچ پالت بند به صورت رنگی و همچنین به صورت شفاف در دسترس هستند و وزن بسیار کمی دارند. فیلم پلاستیکی مطابق با استاندارد ها و دستورالعمل های تعیین شده توسط این صنعت طراحی و ساخته می‌شود. استرچ پالت بند یک نوع از فیلم استرچ است که همه فیلم های بسته بندی یک سری ویژگی های یکسان دارند، اما تفاوت هایی هم میان آن‌ها وجود دارد که باعث منحصر به فرد شدن هر یک از این محصولات بسته بندی می‌شود.

مثلا در استرچ پالت بند قدرت الاستیک و چسبندگی بالای این روکش، عامل اصلی نگه‌داشت وسایل است که درمقابل ضربه و پارگی از مقاومت بالایی برخوردارند. مواد اولیه به کار رفته در تولید استرچ پالت کیفیت مطلوب تری داشته باشد، دوام این محصول نیز افزایش پیدا خواهد کرد. ویژگی های یک استرچ پالت مرغوب و باکیفیت دارای مشخصات زیر است:

  • ۵ لایه بودن استرچ پالت
  • نازکی و سبک بودن
  • مقاومت بالا
  • کشسانی فوق‌العاده
  • بالاترین میزان چسبندگی
  • درخشندگی و شفافیت بالا
  • عرض‌های موجود بین ۵ تا ۱۵ متر
  • مناسب برای استفاده دستی و دستگاهی
  • رنگ‌های موجود شفاف، آبی، قرمز، زرد و …
  • ضخامت استرچ پالت‌بند بین ۱۲ تا ۴۰ میکرون
  • عرضه استرچ پالت‌بند به‌صورت کیلویی
  • انعطاف‌پذیری و قدرت کشسانی بالا تا ۴۰۰ درصد
  • یکپارچگی و مقاومت مناسب استرچ پالت‌های 
  • قیمت مناسب استرچ پالت‌بند در مقایسه با سایر روش‌های بسته‌بندی
  • قابلیت اضافه‌کردن انواع افزودنی‌ها مانند Anti UV و… با توجه به درخواست مشتری
  • لایه داخلی این محصول به‌وسیله چسب PLD تغذیه می‌شود و چسبندگی بالایی برای استرچ پالت‌بند ایجاد می‌کند.
  • سفارش با مقاومت بالا در برابر حرارت (Anti UV ضد اشعه ماورای بنفش خورشید)
  • سفارش عمده استرچ پالت به صورت مات وشفاف
  • ضد الکتریسته ساکن جهت جذب ناپذیری گردو غبار روی استرچ پالت بند (Anti Static )
  • این موارد از مهم‌ترین مواردی بود که جزء ویژگی استرچ پالت می توان شناخت، همیشه قبل از تهیه این محصولات این نکات و ویژگی هارو در نظر داشته باشید؛ و از جایی تهیه کنید که این ویژگی ها رو به خوبی در تولید استرچ پالت‌ها رعایت کرده باشند.

وزن استرچ پالت بند

وزن استرچ پالت

وزن استرچ پالت بند در اصل با توجه به سفارشی سازی مشتری مشخص می‌شود، یعنی مشتری می‌تواند فیلم های استرچ پالت بند را از عرض‌های موجود، بین ۵ تا ۱۵ متر و ضخامتی بین ۱۲ تا ۴۰ میکرون سفارش دهد، اما به طور متوسط می‌توان:

متوسط وزن، استرچ های بسته بندی پالت‌ بند، را برای ابعاد ۱ متر در ۱ متر حدود ۱ کیلوگرم می‌توان در نظر گرفت. اما باز بسته به تامین کننده می‌تواند تغییر کند.
۰.۵ متر * ۱ متر= ۰.۵ کیلوگرم
۱ متر * ۱ متر= ۱ کیلوگرم
۱.۵ متر * ۱متر= ۱.۵ کیلوگرم
کاربرد استرچ پالت بند در صنایع های مختلف، باعث راحتی کار و کاهش هزینه بسته بندی های پر هزینه شده است. به همین علت اکثر تولیدی ها و فروشنده ها از خرید استرچ پالت بند استقبال می‌کنند؛ زیرا قیمت استرچ پالت بند به نسبت کیفیت و ویژگی های این محصول کاملا مقرون به صرفه است. با اضافه کردن افزودنی هایی که به درخواست مشتری، متناسب با نوع کاری که با استرچ پالت انجام می‌دهند، مخصوصا برای انتقال کالاهای نو که در طول مسیر باعث هر گونه اتفاقی می‌شود؛ نو نگه داشتن کالا، به خاطر استرچ پالت از دست نمی‌رود و باعث می‌شود، فیلم های استرچ پالت بند بسیار کاربردی تر از سال های قبل شود.

مزایای استرچ پالت بند

۱.قیمت مناسب استرچ پالت بند: یکی از مزایای کلیدی بسته‌بندی با استرچ پالت، مقرون به صرفه بودن آن است. که نسبت به انواع دیگر بسته‌بندی قیمت کمتری دارد. علاوه بر این تجهیزات موردنیاز برای بسته‌بندی استرچ پالت بند ارزان‌تر از انواع دیگر بسته‌بندی است.

۲.محافظت از کالاها و محصولات: استرچ بسته بندی پالت بند چندین دهه است که برای محافظت و ایمنی محصولات در برابر رطوبت و گرد و غبار استفاده می‌شود. این نوع بسته‌بندی ایمن است و می‌توان با استفاده از فیلم‌های دارای خاصیت UV در مقابل نور خورشید از کالا محافظت کرد.

۳.سازگاری استرچ پالت با انواع کالا ها: بسته‌بندی با استرچ پالت بسیار تطبیق‌پذیر است و تقریبا برای هر نوع کالایی به‌کار برده می‌شود. کشش آن برای انواع سطوح و با هر شکل قابل استفاده است.

کاربرد استرچ پالت بند

کاربرد استرچ پالت بند

استرچ پالت‌بند نوعی نایلون است که جنس آن نازک با شفاف بالا و با قدرت چسبندگی و کشسانی بالا است که به عنوان لفاف محافظ، دور انواع کالا پیچیده می‌شود. استفاده از استرچ پالت بند، باعث بسته‌بندی کالاها در کنار هم و آسان‌تر شدن حمل و نقل آن‌ها می‌شود، همچنین از آن‌ها در برابر خسارات و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. استرچ پالت بند را میتوان در کالاهایی مثل:

  1. بسته بندی مبلمان با استفاده از استرچ پالت بند
  2. بسته بندی توپ‌های پارچه
  3. بسته بندی کاغذ دیواری، پارکت
  4. بسته بندی لمینیت با استفاده از استرچ پالت بند
  5. بسته بندی قاب‌های چوبی و پلی‌استر
  6. اسباب‌بازی ها را با استرچ پالت می‌توان بسته بندی کرد.
  7. رول‌های کاغذ
  8. قطعات یدکی خودرو
  9. کامپیوتر و لوازم جانبی
  10. ظروف شیشه‌ای لوله و شیلنگ
  11. صفحات آلومینیومی
  12. ورق‌های خشک P.V.C و صفحات گالوانیزه
  13. تجهیزات ساختمانی
  14. مواد غذای
  15. صنایع تولید کارتون
  16. صنایع دارو
  17. و…

از جمله کالاهایی هستند که می‌توان، به وسیله استرچ پالت بند آن‌ها را بسته بندی کرد. این نوع بسته‌بندی معمولا برای نگهداری بارها و محصولات بر روی یک پالت، که برای حمل و نقل و ذخیره‌سازی است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسته‌بندی استرچ می‌تواند در انواع فیلم‌ها ارائه شود. برخی از نمونه‌ها عبارتند از:

انواع استرچ پالت بند

انواع استرچ بسته بندی پالت بند

  • بسته‌بندی استرچ پالت UV
  • بسته‌بندی استرچ پالت منفذدار
  • استرچ پالت بند ضد استاتیک
  • استرچ پالت بند رنگی و غیره.

روش بسته بندی با استرچ پالت بند

در روش دستی؛ استفاده از استرچ بسته بندی، سرعت انجام کار، بسیار پایین است و هزینه نیروی انسانی به کار گرفته شده برای آن بسیار بالاست. دستگاه‌های بسته بندی استرچ پالت، به کاهش ضایعات و افزایش کارایی کمک می‌کند. دستگاه‌های نیمه اتوماتیک شامل بسته بندی های دوّار است که در آن؛ بار بر روی، یک صفحه قرار می‌گیرد و توسط استرچ بسته بندی پالت بند به دور آن، پیچیده می‌شود که به صورت عمودی حرکت می‌کند.

بسته‌بندی‌های باز؛ روی دوّار، یک بار ثابت می‌چرخند تا بسته‌بندی شوند. بسته بندی های مداری شامل تغذیه بار، با وجود یک حلقه متحرک فیلم است. بسته بندی های اتوماتیک شامل تسمه‌های نقاله و ماشین های اتوماتیک برای برش و مهر و موم شدن بسته بندی استرچ پالت است.

استرچ پالت بند با قیمت مناسب

 

«از مهم‌‌ترین نایلون های بسته بندی در صنعت می‌توان، به نایلون استرچ پالت بند اشاره کرد؛ چون استرچ پالت بند، یک فیلم نایلونی با کشسانی فوق‌العاده، بالا است که در صنعت بسته بندی، اسباب، کشی و… طرفدار دارد. نایلون استرچ پالت بند با این همه طرفدار امروزه سخت گیر می‌آید. علت آن هم این است که چون قیمت آن به سرعت رو به تغیر است. بسیاری از مصرف کنندگان چون نیاز واجبی به فیلم بسته بندی پالت بند دارند، به دنبال قیمت مناسب خرید استرچ پالت بند هستند، ولی بعضی از تولید کنندگان با بالا رفتن قیمت مواد اولیه در بورس کالا، قیمت را بالا می‌برند اما موقع پایین آمدن قیمت، قیمت را پایین نمی‌آورند.»

اقدام به خریداسترچ پالت بند

در یک جمع بندی نهایی متوجه شدیم که در بسیاری از صنایع های تولیدی و فروش که احتیاج به نایلون بسته بندی دارد مناسب ترین گزینه استرچ پالت بند است.استرچ پالت بند با یک‌سری از ویژگی‌ها و کاربرد‌ها، در حفظ و محافظت از کالا بسیار مناسب بوده و قیمت استرچ پالت بند به نسبت ویژگی ها و کیفیت این محصول بسیار مناسب و کاملا مقرون به صرفه است. همانطور که گفته شد قیمت استرچ پالت‌بند به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه دائما تغییر می‌کند، زیرا قیمت استرچ پالت بند بر حسب کیلو گرم محاسبه می‌شود که به علت تغییر قیمت لحظه ای مواد اولیه قادر به ثبت قیمت در سایت نیستیم؛ لطفا برای دریافت قیمت‌های دقیق و به روز با ما تماس بگیرید، تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. اکنون می‌توانید جهت خرید استرچ پالت بند با شماره های همین صفحه تماس بگیرید و با توجه به نیاز کسب و کار و یا مصرف خود استرچ پالت بند خود را سفارشی سازی کنید.

سوالات متداول

آیا امکان تولید استرچ به صورت رنگی امکان پذیر است؟

بله. عموما  استرچ های بسته بندب پالت بند به صورت شفاف تولید می شود، اما اگر بخواهید آن را به صورت مات سفارش دهید این یک آپشن اضافی محسوب می‌شود. همچنین در صورت رنگی بودن استرچ بسته بندی نیز هزینه اضافی بابت افزودن رنگ مورد نظر به محصول دریافت خواهد شد.

افزودن خاصیت Anti UV به این فیلم ها چه مزیتی دارد؟

 در صورتی که پس از بسته بندی محصول مورد نظر نگهداری آن باید در فضای باز صورت گیرد، برخورد اشعه ماورای بنفش خورشید با آن خصوصا در فصل تابستان موجب از دست دادن خاصیت کشسانی نایلون استرچ و شل شدن آن خواهد شد. در نتیجه باید از استرچ پالت بندهایی استفاده می‌شود که در برابر نورخورشید مقاومت بالایی داشته باشند.

افزودن خاصیت Anti Static به این فیلم ها چه مزیتی دارد؟

 استرچ های بسته بندی معمولی به دلیل وجود خاصیتی به نام الکتریسته ساکن، ذرات معلق و گرد و غبار  موجود در هوا را به خود جذب می نمایند. برای جلوگیری از بروز این مشکل لازم است تا به فیلم تولید شده خاصیت ضد الکتریسیته ساکن اضافه شود.

آیا ضخامت استرچ پالت بند قابل تغییر است؟

پاسخ به این سوال مثبت است. ضخامت های مختلفی برای تولید استرچ پالت بند وجود دارد. اغلب سفارشات با ضخامت ۲۳ میکرون تولید می‌شود. اما در صورت نیاز به ضخامت بیشتر یا کمتر محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استرچ پالت بند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

محصول مشابهی وجود ندارد.

فهرست