استرچ بسته بندی سیلاژ

خرید انواع نایلون/فیلم استرچ
فیلم استرچ علوفه

شاید استفاده از پلاستیک در کشاورزی چندان مورد توجه نباشد ولی وقتی صحبت از نگهداری و انبار کردن علوفه و غلات می‌شود، استفاده از فیلم بسته بندی سیلاژ گزینه مناسبی است. استرچ بسته بندی سیلاژ نوعی نایلون از پلی‌اتیلن است که معمولا چند لایه بوده و به‌منظور جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و افزایش طول عمر علوفه مورد استفاده قرار می‌گیرد، علوفه یکی از مهم‌ترین بخش تغذیه دام است؛ امروزه در بسیاری از کشورها استفاده از سیلوهای پلاستیکی متداول شده و در ایران هم بسیاری از کشاورزان و دامداران به‌دلیل مزایای این نایلون‌ها به ویژه در مقایسه با سیلوهای بونکری به استفاده از سیلوهای پلاستیکی گرایش پیدا کرده‌اند. در ادامه در رابطه با خرید و قیمت استرچ علوفه و سایر ویژگی‌ها صحبت خواهیم کرد.

استرچ-سیلاژ

نحوه خرید و قیمت استرچ بسته بندی سیلاژ

در ویکی نایلون شما می‌توانید استرچ بسته بندی سیلاژ مورد نظر خود را متناسب با ابعاد و اندازه‌های دلخواه، افزودنی مورد نظر، ضخامت‌، رنگ، نوع نایلون بسته بندی علوفه سیلاژ و… سفارشی سازی کنید ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین قیمت، فیلم استرچ سیلاژ مورد نظر خود را، از بین تعدادی پیشنهادات تولیدکننده، انتخاب و خریداری کنید. ویکی نایلون تامین کننده انواع نایلون کشاورزی مفتخر است که شما را در زمینه مشخصات و ارائه بهترین قیمت خرید پلاستیک سیلاژ راهنمایی کند.

کافی است که شما با همکاران ما ارتباط بگیرید و نوع درخواست خود را مطرح کنید، همکاران ما بالافاصله، بهترین قیمت روز نایلون سیلاژ را با مشخصات شما، در بین تولید کنندگان جستجو کرده و بهترین نوع استرچ علوفه را خدمت شما اعلام می‌کنند.

استرچ-بسته-بندی-سیلاژ

ویژگی استرچ سیلاژ

کشاورزان باید در نظر داشته باشند که نایلون بسته بندی علوفه نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید، باران، حشرات و… قرار بگیرد، همچنین پس از باز شدن سیلوها، در کمترین زمان ممکن توسط دام مصرف شود. حالا به برخی از ویژگی های استرچ علوفه می‌پردازیم:

عرض‌های موجود از استرچ علوفه

نیاز متقاضیان با توجه به نوع کارشان معمولا متفاوت است. نایلون‌های بسته بندی علوفه ای معمولا در عرض‌های ۷۵ سانتی‌متر هستند ولی متناسب با نیاز مشتری در عرض‌های مختلف قابل تولید است.

ضخامت استرچ بسته بندی علوفه: ضخامت‌ استرچ بسته بندی علوفه تا ۲۵ میکرون است.

رنگ‌های استرچ علوفه: موجود در رنگ‌های سفید و سبز تیره

کاربرد مهم نایلون بسته بندی علوغه: کاربرد استرچ علوفه برای سیلو کردن و نگهداری علوفه و غلات است.

نوع عرضه محصول:عرضه استرچ علوفه به‌صورت کیلویی است.

نوع بسته‌بندی تحویلی: انواع نایلون‌های سیلویی شرکت ویکی نایلون بصورت رول یا پالت‌ در متراژ و وزن‌های متفاوت تحویل داده می‌شود.

پنج لایه بودن نایلون بسته بندی سیلاژ: یکی از خاصیت های مهم استرچ علوفه این است که ضخامت و مقاومت بالایی رو داشته باشد، زیرا وزن باری که این نایلون‌ها قرار است، تحمل کند وزن نسبتا سنگینی است و تولید این نایلون‌ها، باید با کیفیت و مقاوم باشد. تمام نایلون های کیهان پلاستیک؛ پنج لایه، با مواد اولیه درجه یک و مقاوم هستند.

استرچ-بسته-بندی-سیلو

قیمت استرچ سیلاژ

قیمت نایلون استرچ سیلاژ معمولا به علت تغییر قیمت ناگهانی مواد اولیه ثابت نیست و ممکن است هر لحظه متفاوت باشد. اما برای در یافت قیمت‌های روز استرچ علوفه یا همان استرچ بسته بندی سیلاژ با شرکت ویکی نایلون تماس بگیرید. این نکته رو هم در نظر بگیرید، بعضا برای کاهش قیمت نایلون های سیلاژ علوفه‌ای از مواد اولیه در جه ۲ و ۳ استفاده می‌کنند، که با توجه به ویژگی هایی که باید، نایلون علوفه ای داشته باشد دیگر، آن کیفیتی که باید با مواد اولیه، در جه یک داشته باشد را، دیگر ندارد. همچنین مقاومت محصول نیز، کاهش پیدا می‌کند.

«کشاورزان و دامداران زمانی که با استرچ بسته بندی سیلاژ آشنا شده اند، بسیار هزینه های اضافی و الکی کارشان، پایین آمده و هوشمندانه تر کار می‌کنند، استرچ سیلاژ یک نایلون محافظتی در برابر خرابی انواع سیلاژ باعث روان تر شدن کارهای کشاورزی و دامپروری است. احتمالا خیلی ها هستند که از این نایلون بسته بندی علوفه استفاده نمی‌کنند ولی حتما باید، خیلی از کشاورزان و دامپروران را با فیلم استرچ سیلاژ آشنا کرد. چون قیمت خرید استرچ بسته بندی سیلاژ نسبت به کارایی آن بسیار به صرفه است.»

اقدام به سفارش استرچ سیلاژ

همانطور که در بالای همین صفحه اشاره شد، باید دقت کرد که برای خرید نایلون بسته بندی علوفه یا استرچ علوفه اشتباهی؛ نایلون های سیلویی را خریداری نکنید. چون تفاوت و شباهت هایی وجود دارد. برای مثال استرچ بسته بندی علوفه را بیشتر فقط برای غذای دام ها استفاده می‌کنند و به صورت گرد به دور علوفه می‌پیچند، اما نایلون سیلویی برای بسته بندی سیلاژ به صورت اضافه و زیاد استفاده می‌شود و برای محافظت از سیلاژ همچنین سیلاژ های ذرت و گندم استفاده می‌شود. باز شما می‌توانید با شرکت کیهان پلاستیک تماس بگیرید و در رابطه با ویژگی های این دو محصول از همکاران ما بخواهید که شما را راهنمایی کنند. تا اینجا یا یک سری از مشخ

سوالات متداول

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استرچ بسته بندی سیلاژ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

فهرست