خرید انواع نایلکس

انواع نایلکس

دسته‌بندی محصولات نایلکس

همه محصولات دسته نایلکس

نقد و بررسی

نایلکس ازجمله کیسه های پلاستیکی است؛ که مورد استفاده قرار میگیرند نایلکس در واقع همان فیلم پلی اتیلن از نوع سنگین است که امروزه به عنوان پلاستیک‌های فروشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. نایلکس در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها به عنوان یک ابزار برای حمل محصولات خریداری شده توسط مشتری تبدیل شده است. نسبت به ابعاد نایلکس می‌توان تعدادی محصول را در آن قرار داده و حمل کرد. نایلکس از جمله پلاستیک های فروشگاهی است که تحمل وزن بالایی دارد و همچنین از قابلیت چاپ بر روی خود برخوردار است. توجه شما را به ادامه ویژگی ها و قیمت انواع نایلکس جلب می‌کنیم.

نایلکس در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود که می‌توان به نایلکس حمل مواد غذایی و میوه، نایلکس کیسه فریزر، سفره های یک بار مصرف، دستکش های یکبار مصرف، کیسه زباله و موارد دیگر اشاره کرد.  برخی از انواع نایلکس از قابلیت چاپ بر روی خود بر خوردار هستند و می‌توان بر روی آن‌ها آرم و هم‌چنین تبلیغات فروشگاه را درج کرد. کیفیت مواد به کار رفته در ساخت نایلکس و همچنین دوخت بخش انتهایی آن بسیار مهم است. اگر کیفیت مواد به کار رفته در تولید نایلکس پایین باشد در نتیجه با وارد آمدن فشار کمی پاره می‌شود.

هم‌چنین اگر دوخت نایلکس نیز به خوبی انجام نشده باشد در نتیجه با قرار دادن مقدار کمی محصول باز خواهد شد. برای خرید نایلکس باید به دو مورد بسیار مهم یعنی مواد به کار رفته در تولید نایلکس و همچنین دوخت نایلکس توجه زیادی داشته باشید.

خرید انواع نایلکس

انواع محصولات نایلکس ویکی نایلون

نایلکس در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود که می‌توان به:

  • نایلکس حمل مواد غذایی و میوه
  • نایلکس کیسه فریزرپ
  • سفره های یک بار مصرف
  • دستکش های یکبار مصرف، کیسه زباله
  • نایلکس‌های فروشگاهی
  • نایلکس زباله
  • وانواع سلفون بسته بندی

 و موارد دیگر اشاره کرد. برخی از انواع نایلکس از قابلیت چاپ بر روی خود بر خوردار هستند و می‌توان بر روی آن‌ها آرم و همچنین تبلیغات فروشگاهی را درج کرد.

نوع دیگری نایلکس نیز وجود دارد که به آن نایلکسدسته دار می‌گویند و مورد استفاده بسیار زیادی دارد. امکان ندارد شخصی وجود داشته باشد که نایلکس دسته دار را ندیده باشد. نایلکس دسته دار در میوه فروشی ها و همچنین فروشگاه ها زیاد به چشم می‌خورند.

نایلکس دسته دار از دسته هایی به جنس بدنه خود برخوردار است. این دستگیره ها در واقع حمل نایلکس را راحت تر می‌کنند. نایلکس دسته دار رنگبندی های متنوعی دارد. هر رنگی را می‌توان برای رنگبندی این نوع نایلک‌س مورد استفاده قرار داد. بیشتر نایلکس های دسته دار در رنگ های سفید و همچنین مشکی تولید می‌شوند.

فروش انواع نایلکس به صورت عمده

ویژگی های نایلکس

به طور کلی نایلکس به صورت شفاف تولید می‌شود که این موضوع در مورد نایلکس دسته دار نیز صادق است. نایلکس دسته دار اگر از نوع شفاف باشد میتوان اجسامی که درون آن قرار دارد را مشاهده کرد.

نایلکس دسته دار اگر از نوع با کیفیت تهیه شود مقاومت بالایی در برابر فشار خواهد داشت و به راحتی پاره و یا سوراخ نمی‌شود. حتما بسیاری از شما در هنگام خرید متوجه شده اید که برخی از انواع نایلکس ناگهان پاره شده اند. این موضوع به دلیل عدم کیفیت نایلکس است. متریال و پلاستیکی که برای نایلکس هایی که زود پاره می‌شوند به کار رفته است از نوع بی‌کیفیت هستند.

چاپ طرح روی نایلکس

امکان چاپ طرح نیز بر روی نایلکس و همچنین نایلکس دسته دارد وجود دارد. در برخی از نایلکس های فروشگاهی و همچنین تره بارها مشاهده می‌شود که طرح های رنگی و یا سیاه و سفید بر روی آن‌ها تعبیه شده است.

دوخت نایلکس دسته دار یکی از مهم‌ترین نکاتی است که به هنگام خرید آن باید توجه داشت. دوخت نایلکس باید به حدی محکم باشد که با فشار وارد شده از طرف اجناس به راحتی باز نشود.

مزیت فروش انواع نایلکس از ویکی نایلون

فروش نایلکس از ویکی نایلون بصورت اینترنتی باعث شده تا علاوه بر تهران مشتریان زیادی از سراسر کشور بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنند. فروش نایلکس بصورت اینترنتی این ویژگی را بوجود آورده است تا بتوانید در هر ساعت از شبانه روز خرید خود را انجام داده و هیچگونه محدودیت زمانی نداشته باشید. همچنین مزیت فروش اینترنتی از ویکی نایلون باعث شده است، که مشتریان در ابتدا قیمت‌های زیادی را از انواع نایلکس، به صورت آنلاین از کارشناسان ویکی نایلون دریافت کنند.

مشتریان توسط ویکی نایلون مشاوره رایگان دریافت می‌کنند و با مشخصاتی که به کارشناسان فروش ویکی نایلون ارائه می‌کنند، کاملا محصولات نایلکسی خود را همان‌ گونه که سفارش داده اند تحویل می‌گیرند. ویکی نایلون تا لحظه تحویل بار کنار شما است. شما می‌توانید با ویکی نایلون خریدی مطمئن و ایمن را تجربه کنید. ویکی نایلون تامین کننده انواع نایلکس با ارائه بهترین قیمت خرید روز است.

خرید نایلکس

کیفیت مواد به کار رفته در ساخت نایلکس و همچنین دوخت بخش انتهایی آن بسیار مهم است. اگر کیفیت مواد به کار رفته در تولید نایلکس پایین باشد در نتیجه با وارد آمدن فشار کمی پاره می‌شود. همچنین اگر دوخت نایلکس نیز به خوبی انجام نشده باشد در نتیجه با قرار دادن مقدار کمی محصول باز خواهد شد. برای خرید نایلکس باید به دو مورد بسیار مهم یعنی مواد به کار رفته در تولید نایلکس و همچنین دوخت آن توجه زیادی داشته باشید. اگر خرید نایلکس را از شرکت ها و فروشندگان معتبر مانند شرکت ویکی نایلون  انجام دهید میتوانید اطمینان داشته باشید که نایلکس شما از کیفیت و همچنین دوخت کاملا  محکم برخوردار است.

قیمت انواع نایلکس

قیمت نایلکس

مناسب بودن قیمت نایلکس منجر شده تا امروزه در فروشگاه ها کاربرد زیادی داشته باشد و اگر خریدتان را از فروشگاه های مختلف انجام داده باشید حتما با این صحنه بارها مواجه شده اید که نایلکس های زیادی برای قرار دادن محصولات فروشگاه وجود دارد و به راحتی میتوانید هر تعداد از آن را که نیاز داشتید برای حمل محصولات خریداری شده برداشته و استفاده نمایید. قیمت نایلکس به دلایلی ممکن است افزایش یابد که برخی از مهم‌ترین این دلایل عبارتند از کیفیت نایلکس، چاپ روی نایلکس و همچنین ابعاد نایلکس.

بهترین شرکتی که می‌تواند بهترین قیمت روز نایلکس را به شما ارائه کند ویکی نایلون است، زیرا ویکی نایلون زیر مجموعه شرکت ویکی پلاست، به تمامی قیمت‌های گرید‌های مواد اولیه نایلون و نایلکس در بورس کالا دسترسی دارد، به همین علت، همکاری ویکی نایلون با شرکت هایی است، که قیمت‌ها را متناسب با بورس کالا، زمانی که افزایشی است، افزایش می‌دهند و زمانی که قیمت مواد اولیه کاهشی باشد قیمت نایلکس را، کاهش می‌دهند.

سوالات متداول

قیمت نایلون، سلفون، شیرینگ، استرچ و سایز فرآورده‌های پلی اتیلنی چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت آن‌ها با قیمت مواد پتروشیمی وابستگی مستقیم دارد. قیمت پایه پتروشیمی + هزینه تولید و سود قیمت نهایی هر محصول میشود.

آیا قیمت گفته شده برای هر وزنی صادق است؟

 قیمت گفته شده در تناژ هر محصول است، بدیهی است اگر جزئی خریداری کنید قیمت بالاتر خواهد رفت.

قیمت با چه کیفیتی است؟

کیفیت تمام محصولات در ویکی نایلون درجه یک است مگر به خواست مشتری با ناخالصی تولید شود که قیمت کاهش پیدا کند.

فهرست