1. ویکی نایلون
  2. »
  3. خرید انواع نایلکس
  4. »
  5. خرید دستکش یکبار مصرف پلاستیکی

خرید دستکش یکبار مصرف پلاستیکی

خرید انواع نایلکس
دستکش-یکبار-مصرف

دستکش یکبار مصرف پلاستیکی از جنس پلی اتیلن با دانستیه پایین هستند. پلی اتیلن از خانواده پلیمرها است که برای ساخت ترکیبات پلاستیکی استفاده می‌شود. این نوع دستکش‌های نایلونی حساسیت‌های پوستی ایجاد نمی‌کنند و از طرفی آزادنه روی دست و انگشتان می‌نشینند، همین ویژگی باعث می‌شود پوشیدن و یا بیرون آوردن آن از دست بسیار ساده و آسان انجام شود. البته اگر خیلی با مایعات سر و کار دارید، دستکش نایلکسی را پیشنهاد نمی‌کنیم. اما دستکش یکبار مصرف نایلونی برای پشت بار و کانترهای غذایی و به طور کلی کارهای سبک، بسیار مناسب هستند. دستکش یکبار مصرف به‌راحتی تعویض و جایگزین می‌شود به همین دلیل، کارکنان در بین اوقات آماده سازی یا سرو غذا، به محض اینکه احتمال آلودگی دستکش نایلونی را بدهند به‌راحتی و بدون مقاومت، آن را از دست جدا کرده و دستکش جدید را جایگزین می‌کنند. در ادا مه به بررسی قیمت و خرید دستکش یکبار مصرف پلاستیکی می‌پردازیم.

 

دستکش-یکبار-مصرف-پلاستیکی

نحوه خرید و استعلام قیمت دستکش یکبار مصرف پلاستیکی

در ویکی نایلون شما می‌توانید انواع دستکش یکبار مصرف پلاستیکی مورد نظر خود را متناسب با ابعاد و اندازه‌های دلخواه، افزودنی مورد نظر، ضخامت‌، رنگ، نوع دستکش یکبار مصرف نایلونی و… سفارشی سازی کنید ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین قیمت، دستکش یکبار مصرف مورد نظر خود را، از بین تعدادی پیشنهادات تولیدکننده، انتخاب و خریداری کنید. ویکی نایلون تامین کننده انواع دستکش های نایلونی و نایلکسی مفتخر است که شما را در زمینه مشخصات و ارائه بهترین قیمت خرید دستکش یکبار مصرف  راهنمایی کند.

کافی است که شما با همکاران ما ارتباط بگیرید و نوع درخواست خود را مطرح کنید، همکاران ما بالافاصله، بهترین قیمت روز دستکش یکبار مصرف پلاستیکی را با مشخصات شما، در بین تولید کنندگان جستجو کرده و بهترین نوع محصول را خدمت شما اعلام می‌کنند.

معمولا دستکش یکبار مصرف برای استفاده پزشکی، برای معاینه یا جراحی، تحت عنوان دستکش های بدون پودر و پودر دار، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ساخت دستکش های پودر دار از نوعی روان کننده خاص استفاده شده که پوشیدن آن را سهل کرده است. البته استفاده از نوع بدون پودر متداول تراست، چرا که امکان بروز آلرژی و حساسیت در فرد مصرف کننده را به حداقل می‌رسانند.

قیمت دستکش یکبار مصرف پزشکی نیز بنا به نوع آن‌ها متفاوت است. دندان پزشکان، جراحان، آرایشگران، پرستاران، تکنسین های اتاق عمل و…همگی از دستکش های مخصوص جراحی بهره میگیرند. نوع دیگر دستکش نیز برای معاینه، تمیز کردن سطوح، باغبانی و…قابل استفاده هستند. شما به راحتی می‌توانید برای خرید دستکش یکبار مصرف پزشکی در همین سایت اقدام کنید. دستکش یکبار مصرف با توجه به مصرف زیادی که دارد در بسته بندی های ۵۰ و ۱۰۰ عددی ارائه می‌شوند.

ویژگی‌های دستکش یکبار مصرف نایلونی

  • ساخته‌شده از پلی اتیلن با تراکم بالا (HDPE)
  • تولیدشده در شرایط بهداشتی و مجاز برای استفاده از آن در هنگام تماس با مواد غذایی (Food Contact Material)
  • دارای گرماژ بالای ۵۶ گرم
  • محصولی باکیفیت و دارای مقاومت و دوام بالا
  • قابلیت استفاده از محصول برای هر دو دست (Ambidextrous)
  • فری سایز (Free Size) و قابل‌استفاده برای تمام سنین و جنسیت‌ها
  • ساخته‌شده بدون مواد لاتکس و آلرژیک و درنتیجه عدم ایجاد حساسیت روی پوست‌های حساس
  • تولیدشده در خطوط تولید مکانیزه و تمام‌اتوماتیک، بدون دخالت دست
  • بسته‌بندی صدتایی و مقرون‌به‌صرفه
  • دارای جعبه برای حمل آسان و بهداشتی و هم‌چنین استفاده راحت
  • بدون امکان ضدعفونی دوباره و  مناسب برای یک‌بار مصرف

دستکش-یکبار-مصرف-نایلونی

 

«استفاده از دستکش یکبار مصرف بسیار کاربردی و صنعتی است. همه ما  احتمالا یک بار از دستکش های یکبار مصرف پلاستیکی استفاده کردیم، مخصوصا در دوران کرونا، اما دستکش های یکبار مصرف نایلونی، آمار بازار نشان داده که طرفدارای بیشتری نسبت به هر دستکش یک بار مصرف دیگر دارد، علت آن هم این است که قیمت خرید دستکش یکبار مصرف پلاستیکی بسیار ارزان است، و تعداد خرید این محصول نسبت به سایر دستکش‌ها همیشه بالا بوده است.»

اقدام به خرید دستکش یکبار مصرف 

توجه داشته باشید که حداقل فروش برای دستکش های یکبار مصرف توسط ویکی نایلون حداقل ۱۰۰ کیلو گرم است. دستکش های یکبار مصرف پلاستیکی  را می‌توانید به صورت بسته های لفاف، جعبه‌ای، عمده به صورت گونی و… می‌توانید تهیه کنید، این محصول به دلیل نوسنات قیمت دائما در حال تغییر است، جهت استعلام قیمت دستکش یکبار مصرف نایلونی با شماره ۰۲۱۷۷۹۳۹۶۰۱ تماس بگیرید و پس از کسب مشاوره از کارشناسان ما، نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

سوالات متداول

قیمت دستکش یکبار مصرف پلاستیکی چقدر است؟

قیمت دستکش یکبار مصرف پلاستیکی مثل سایر نایلون ها به خیلی از عوامل بستگی دارد لطفا با ویکی نایلون تماس بگیرید و مشخصات درخواستی خودتون را با مشاوران فروش ما در میان بگذارید تا شما را برای استعلام قیمت راهنمایی کنند.

دستکش یکبار مصرف به صورت عمده هم ارائه می‌کنید؟

بله؛ درواقع دستکش های نایلونی یکبار مصرف به صورت پیش فرض در جعه های بسته بندی شده ارائه می‌شود اما بنا به درخواست مشتری با همان مشخصاتی که به صورت پیش‌فرض در جعبه های بسته بندی شده قرار گرفته شده می‌توان در گونی هم به صورت عمده تقدیمتون کرد.

منظور از بهترین قیمت و بالاترین کیفیت دستکش یکبار مصرف چیست؟

همانطور که می‌دانید تولیدی های زیادی با ویکی نایلون همکاری دارند و ما با گرفتن بهترین نوع قیمت و بهترین کیفیت محصول   از تولیدی ها به مشتری، بهترین قیمت خرید ممکن از دستکش یکبارمصرف پلاستیکی را ارائه می‌کنیم.

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید دستکش یکبار مصرف پلاستیکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

فهرست