سفره یکبار مصرف

فروش انواع سفره یکبار مصرف

محصولات

نقد و بررسی

یکی از مشکلات مشتریان برای استفاده از سفره یکبار مصرف در مهمانی ها ظاهر بد آن است ، اما سفره یکبار مصرف مجلسی به علت طرح جذاب و شباهت بسیار زیاد به سفره های عادی بسیار مناسب برای میهمانی ها و مجالس است. انواع سفره یکبار مصرف مجلسی، در انواع طرح‌ها و رنگ‌بندی ها قابل سفارش است، که مزیت دیگر آن نسبت به سفره های عادی امکان استفاده از طرح های جذاب و متفاوت در مجالس مختلف است. به طور مثال برای مجالس ختم می توانید از سفره یکبار مصرف تیره رنگ استفاده کنید ، برای مجالس جشن تولد از طرح های شاد و یا سفارشی خریداری کنید. همچنین ویکی نایلون با فروش سفره یکبار مصرف عمده با بهترین قیمت ممکن، خدمت فروشگاه‌های معتبر تقدیم می‌کند. با ما همراه باشید.

نحوه خرید و قیمت سفره یکبار مصرف

در ویکی نایلون شما می‌توانید سفره یک بار مصرف مورد نظر خود را متناسب با ابعاد و اندازه‌های دلخواه، افزودنی مورد نظر، ضخامت‌، رنگ، نوع سفره یکبار مصرف و… سفارشی سازی کنید ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین قیمت، سفره یک بار مصرف پلاستیکی مورد نظر خود را، از بین تعدادی پیشنهادات تولیدکننده، انتخاب و خریداری کنید. ویکی نایلون تامین کننده انواع سفره یک بار مصرف مفتخر است که شما را در زمینه مشخصات و ارائه بهترین قیمت خرید فیلم های سفره یکبار مصرف نایلونی راهنمایی کند.

کافی است که شما با همکاران ما ارتباط بگیرید و نوع درخواست خود را مطرح کنید، همکاران ما بالافاصله، بهترین قیمت روز سفره یک بار مصرف را با مشخصات شما، در بین تولید کنندگان جستجو کرده و بهترین نوع سفره یکبار مصرف را خدمت شما اعلام می‌کنند. سفارش خرید سفره های یکبار مصرف به صورت عمده، امکان پذیر است.

سفره یکبار مصرف ساده

مزیت های سفره پلاستیکی یکبار مصرف

هر کدام از انواع سفره‌های یک بار مصرف، دارای مزیت‌های گوناگونی هستند. برخی از این مزایا عبارت اند از:

  • استفاده راحت و قابلیت جمع کردن در سریع ترین زمان ممکنه
  • نیازی به تمیز کردن آن وجود ندارد
  • قیمت پایین
  • دارای طرح های متفاوت برای مراسم های متفاوت

مشخصات سفره یکبار مصرف

هنگامی که می‌خواهید سفره یک بار مصرف سفارش دهید، باید توجه داشته باشید که یک سری از مشخصات این محصول را، به کارشناسان ما ارجاع دهید.

  • سفره‌های یک بار مصرف در ابعاد و سایز های استاندارد موجود است، در سایز و ابعاد سفارشی هم، در صورت موجود در انبار، یا پذیرفته شدن تولید در ابعاد سفارشی پذیرفته می‌شود.
  • به سایزبندی درج شده بر روی بسته‌بندی کالای خریداری‌شده نگاه کنید، باید با سفره‌ی واقعی هم‌اندازه باشد.
  • یک سفره خوب نباید با اندکی کشیدن پاره شود. مقاومت نسبی از ویژگی‌های اصلی یک سفره‌ی با کیفیت است.
  • اگر برای جداسازی راحت، سفره دارای پرفراژ است، باید خوب و سریع از ناحیه پرفراژ بتوان دو سوی سفره را از هم جدا کرد.
  • چاپ روی آن باید یکنواخت و یک شکل باشد.
  • ضخامت مناسب سفره های یک بار مصرف

به دلیل ضخامت این سفره،  رنگ‌های خاص و زیبا، بهتر است در مراسم‌های خاص و برای مهمان‌های خاص استفاده شود.

سفره یکبار مصرف

انواع سفره یک بار مصرف در ویکی نایلون

ویکی نایلون پخش کننده، انواع سفره های یک بار مصرف، ساده و مجلسی با بهترین قیمت موجود در بازار. انواع اصلی سفره های یک بار مصرف:

  • سفره یکبار مصرف طلاکوب
  • سفره یکبار مصرف رنگی
  • سفره یکبار مصرف چاپی
  • سفره یکبار مصرف ساده
  • سفره یکبار مصرف بی رنگ

سفره یکبار مصرف مجلسی

بسته بندی سفره یکبار مصرف مجلسی

سفره بعد از تولید و چاپ در دستگاه رول کن، رول می شود، رول روی بوبین ( مقوا ) پیچیده می‌شود و مشخصات محصول روی آن درج می شود ، و برای محکم کاری بیشتر دو سر رول پیچیده شده را چسب می زنن، تا سفره یکبار مصرف مجلسی در بهترین حالت بسته بندی قرار گیرد.

ضخامت سفره یک بار مصرف پلاستیکی مجلسی

سفره مجلسی دارای طرح های مختلفی مانند طلاکوب، گلدار، طرح های هندسی و … است، این سفره همانطور که از نامش مشخص است بیشتر برای مجالس رسمی استفاده می‌شود از همین جهت برای ظاهر زیباتر، ضخامت بیشتری، برای آن در نظر گرفته می‌شود، توصیه می‌شود از سفره یکبار مصرف مجلل بیشتر در مراسم خاص استفاده کنید.

آیا سفره یکبار مصرف مجلسی پرفراژ دارد ؟

در بیشتر موارد برای این نوع از سفره‌ها پرفراژ استفاده نمی‌کنند، زیرا برای هر میهمانی ابعاد مختلفی از این سفره نیاز است که با داشتن پرفراژ در وسط سفره باعث زشت شدن آن می‌شود.

اما با این حال به درخواست مشتری در رابطه با تولید پرفراژ هیچ محدودیتی وجود ندارد. می توان این سفره را با چاقو یا قیچی برید و دیگر هیچ نگرانی هم در رابطه با عبور مایع جات از پرفراژ نداشته باشید .

اهمیت بالا کیفیت چاپ سفره یکبار مصرف مجلل

اصلی ترین مورده در سفره های مجلسی کیفیت چاپ و ظاهر زیبا آن است ، زیرا اگر چاپ باکیفیت نباشد نمی توان اصلا نام آن را سفره مجلسی گذاشت.

سفره یکبارمصرف رنگی

در کنار سفره های یکبار مصرف با طرح های مختلف، سفره های یکبار مصرف رنگی که به صورت رنگ های یکدست تولید می شوند نیز از دیگر محصولات نایلکسی است که توسط ویکی نایلون به فروش میرسد. رنگ های آبی، سبز، زرد، بنفش و … از جمله طیف های رنگی در تولید سفره های یکبارمصرف رنگی است.

سفره یکبارمصرف چاپی

سفره یکبار مصرف چاپی

سفره های یکبار مصرف  ۵۰ متری، تولید شده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب با حساسیت بالا در تولید فیلم، چاپ و بسته بندی با مشخصات زیر به بازار عرضه می‌شود. این سفره ها از ترکیبی از پلی اتیلن سبک (نایلون) و پلی اتیلن سنگین (نایلکس) تولید می شود.

سفره یکبار مصرف طلاکوب

زمینه این سفره رنگی است و چاپ روی آن طلایی و نقره‌‌ای است، عرض این سفره ۱۲۰ سانتی متر و طول آن ۱۰ متر است که به عبارتی ۱۲ متر مربع است.. تعداد در هر کارتن ۲۰ رول است. سفارش سفره‌های یک بار مصرف طلا کوب در ابعاد و اندازه‌های دلخواهی موجود است.

سفره یکبار مصرف شفاف

سفره یکبارمصرف بی رنگ

سفره های یکبار مصرف به علت نوع کاربردی که دارد نمی‌تواند خیلی لیبل قیمتی زیادی داشته باشد و بیشتر تقضا برای سفره های یکبار مصرف بر حسب قیمت پایین است زیرا مصرف کننده برای این نوع از محصولات با کاربرد های یکبار مصرف هزینه بالایی را صرف نخواهند کرد. 

سفره یکبار مصرف ساده

این کالا در هر یک متر از پرفراژ استفاده شده تا در صورت نیاز بتوانید آن را بدون نیاز به قیچی جدا کنید. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید بدون نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه ها اقدام به خرید محصول نمایید. تمام محصولات سفره یکبار مصرف سفید ساده دارای قیمتی مناسب هستند و شما می توانید با کمترین هزینه بهترین محصول را خریداری کنید.

درجه کیفیت تولید سفره یکبار مصرف

سفره های یکبار مصرف معمولی بیشتر از مواد درجه ۲ ( کربنات ) ساخته می‌شود اما برای نمونه های مجلسی توصیه می شود از مواد اولیه درجه ۱ استفاده کنید.

قابلیت شخصی سازی قیمت سفره یکبار مصرف مجلسی : مواد اولیه تولیدی دارای درجات مختلفی از کیفیت است که با توجه به مواد اولیه آن قیمت ها متفاوت است، می توانید از درجه ۱ ، ۲ یا ۳ استفاده کنید.( برای نمونه های مجلسی استفاده از مواد اولیه درجه ۱ توصیه می شود )

قیمت سفره یکبارمصرف نایلونی

«بعضی وقت‌ها امروزه، در بعضی از خانه ها استفاده از سفره‌های پارچه‌ای یا معمولی بزرگ و سخت‌تر شده است. استفاده از انواع سفره یک بار مصرف؛ در خانه‌ها، مخصوصا مسافرت‌ها و مهمانی‌ها و… کاربرد و مورد توجه خیلی‌ها قرار گرفته است. دلیل این موضوع هم آن است که دیگر، دردسره جمع کردن، پاک کردن سفره، و… را ندارد. اما می‌توان همین سفره‌های یک بار مصرف را، تمیز و دوباره استفاده کرد. قیمت خرید سفره یکبار مصرف نیز به علت تغییر قیمت مواد اولیه در بازار، مرتب در حال تغییر است و در طول ماه امکان بالا و پایین شدن قیمت‌ها در انواع سفره یک بار مصرف وجود دارد.»

جمع بندی آخر

در مجموعه تولیدی ویکی نایلون شما عزیزان می توانید انواع سفره یکبار مصرف مورد نیاز خود را به صورت عمده با مناسب ترین قیمت مستقیم از کارخانه خریداری کنید. این فرصتی است برای تالارها، رستوران ها و مغازه‌ های فروش ظروف یکبار مصرف که جنسی پر کاربرد مانند سفره را در طرح های متنوع با کیفیت مطلوب و زیر قیمت کارخانه تهیه کنند. در آخر که با انواع سفره یک بار مصرف، آشنا شده اید، می‌توانید با توجه به نیاز استفاده خود، با شرکت ویکی نایلون تماس بگیرید و با توجه به سفارشی سازی محصول استعلام بهترین قیمت سفره یکبار مصرف خود را از کارشناسان ما استعلام بگیرید.

سوالات متداول

آیا سفره های کاغذی ضد آب هستند؟

برای استحکام بخشیدن به سفره های یکبار مصرف کاغذی از یک لایه محافظ پلاستیکی برای آن استفاده می شود تا امکان عبور آب از میان آن وجود نداشته باشد.

منظور از سفره پرفراژ دار چیست؟

برخی از انواع سفره های یکبار مصرف دارای یک خط چین جداکننده به نام پرفراژ می باشند که قابلیت جداسازی آسان را به آن ها می دهد. این امکان موجب می شود تا بدون نیاز به قیچی بتوانیم راحت و به صورت صاف و یک دست سفره را در اندازه دلخواه جداسازی کنیم.

آیا سفره های یکبار مصرف سفید ساده بدون چاپ هم تولید می کنید؟

 بله، این نوع سفره ها بهترین انتخاب برای پیک نیک و مسافرت هستند.

قیمت سفره یکبار مصرف چه قدر است؟

برای دریافت قیمت دقیق نمونه مورد نظر خود کافیست با مشاوران فروش ویکی نایلون تماس بگیرید. 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست