خرید نایلون ضدعفونی کننده خاک

نایلون ضدعفونی کننده خاک

نقد و بررسی

به منظور خرید نایلون ضدعفونی کننده خاک در ادامه شما را با ویژگی‌های این محصول آشنا می‌کنیم. در رابطه با مشخصات پلاستیک ضدعفونی‌کننده خاک می‌توان، به این مورد اشاره کرد که این نایلون‌ها فیلم‌های پلی‌اتیلن اکسترودر شده‌ای هستند که برای ضدعفونی کردن خاک، محافظت از محیط زیست و حفاظت از موجودات مفید خاک مورد استفاده قرار می‌گیرند. این فیلم‌ها از خواص مکانیکی بالایی برخودار هستند و مقاومت بالایی در برابر سوراخ شدگی دارند. به منظور خرید و اطلاع از قیمت نایلون ضدعفونی کننده خاک و مشخصات آن در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه خرید و قیمت نایلون ضدعفونی کننده خاک کشاورزی

در ویکی نایلون شما می‌توانید نایلون ضدعفونی کننده خاک مورد نظر خود را متناسب با ابعاد و اندازه‌های دلخواه، افزودنی مورد نظر، ضخامت‌، رنگ و… سفارشی سازی کنید ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین قیمت، نایلون نایلون ضدعفونی کننده مورد نظر خود را، از بین تعدادی پیشنهادات تولیدکننده، انتخاب و خریداری کنید. ویکی نایلون تامین کننده انواع نایلون کشاورزی مفتخر است که شما را در زمینه مشخصات و ارائه بهترین قیمت خرید پلاستیک نایلون ضدعفونی کننده خاک  راهنمایی کند. 

کافی است که شما با همکاران ما ارتباط بگیرید و نوع درخواست خود را مطرح کنید، همکاران ما بالافاصله، بهترین قیمت روز نایلون مالچ را با مشخصات شما، در بین تولید کنندگان جستجو کرده و بهترین نوع پلاستیک کشاورزی را خدمت شما اعلام می‌کنند.

مشخصات نایلون ضدعفونی خاک

باید توجه داشت که هنگام سفارش نایلون های ضدعفونی کننده خاک، یک سری مشخصات وجود دارد که هنگام سفارشی سازی با کارشناسان ویکی نایلون به درد شما می‌خورد.

  •  افزایش بهره‌وری از ضدعفونی‌کننده‌های مورد استفاده مثل گاز، بخار یا سایر مواد شیمیایی
  • جلوگیری از آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست
  • ارزان‌ترین راه ضدعفونی خاک در مقایسه با سایر روش‌ها
  • کمک به بهره‌وری مداوم گیاه
  •  کمک به رشد همگن گیاه

مزایای استفاده از پلاستیک ضدعفونی کننده خاک

پلاستیک های ضدعفونی کننده خاک برای کنترل طیف گسترده‌ای از آفات حاصل از خاک شامل بیماری‌های موجود در ریشه و برگ گیاه، انگل‌های گیاه، بذر علف‌های هرز و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌طور کلی ورق‌های پلاستیکی شفاف که به نایلون‌های ضدعفونی معروف هستند، دارای ساختار شیمیایی خاص و انواع افزودنی‌ها است. نایلون‌های ضدعفونی از مواد ضد‌میکروبی ساخته شده‌اند که معمولا چند هفته یا چند ماه قبل از کاشت محصول استفاده می‌شود تا احتمال آسیب‌دیدگی گیاه کاهش یابد. معمولا نایلون‌های ضدعفونی ازطریق تراکتور یا به‌صورت دستی روی سطح خاک کشیده می‌شوند.

این نایلون‌ها روی سطح زمین قرار می‌گیرند و با به دام انداختن نورخورشید در زیر نایلون و حبس سموم بکار رفته در خاک، علف‌های هرز، آفات، عوامل بیماری‌زا و… را تا عمق چند سانتی‌متری خاک از بین می‌برند. پس از چند ساعت استفاده، بخار گازی از میان منافذ خاک در قسمت‌های با غلظت بالا نزدیک نقطه تزریق سموم به قسمت‌های با غلظت کمتر پراکنده می‌شود. در واقع یکی از مهمترین مزیت‌های این نایلون همین یکنواخت کردن سموم و پخش آن در سرتاسر زمین کشاورزی است و در نتیجه از تجمع سموم جلوگیری می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های مهم استفاده از این نایلون‌ها، جلوگیری از انتشار گازها و سموم به اتمسفر است. جابه‌جایی بخار از میان خاک تحت تاثیر بافت خاک، رطوبت و درجه حرارت است.

موارد استفاده نایلون ضدعفونی کننده خاک

از نایلون ضدعفونی کننده خاک برای کاهش تابش مستقیم و یا اتلاف مواد شیمیایی و برای عقیم‌سازی خاک در برابر آفات، بیماری‌ها، ویروس‌ها و باکتری‌های مضر استفاده می‌شود. این نایلون‌ها خاک را از سمومی مثل علف‌کش‌ها حفاظت و به جذب آن‌ها در خاک کمک می‌کنند. استفاده از نایلون‌های ضدعفونی خاک یکی از موفقیت‌آمیزترین روش‌ها برای رشد گیاه و کنترل علف‌های هرز است از این رو پلاستیک‌های ضدعفونی خاک در میان کشاورزان سراسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. آماده‌سازی زمین برای جوانه‌زنی و رشد گیاه از مهم‌ترین قسمت‌های فعالیت‌های کشاورزی است. یکی از چالش‌های اصلی کشاورزان از دیر باز، کنترل آفات و علف‌های هرز بوده است به همین علت امروزه پلاستیک ضدعفونی کننده خاک برای کشاورزان اهمیت بسیاری در این صنعت پیدا کرده است.

 «در نوع های مختلف نایلون کشاورزی، که در بخش ها و امورات مختلف کشاورزی استفاده می‌شود، نایلون ضدعفونی کننده خاک، جهت تقویت خاک کشاورزی، برای رشد محصولات کشاورزی، جلوگیری از  علف های هرز و… یکی از ابزار های مفید کشاورزی بوده و مخصوص کشاورزان حرفه ای تولید می‌شود. قیمت خرید نایلون ضدعفونی کننده خاک متناسب با قیمت مواد اولیه آن، تغییر می‌کند. قیمت مناسب پلاستیک ضدعفونی کننده  خاک را باید از تولیدی های معتبر نایلون عریض کشاورزی بگیرید.»

کلام آخر

در صنعت کشاورزی از نایلون ضدعفونی کننده خاک به وفور استفاده می‌شود. در واقع پلاستیک ضدعفونی کننده و مزایایی که دارد، باعث شده است که این محصول در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. قیمت نایلون ضدعفونی کننده خاک به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه متغیر است. شما در ویکی نایلون می‌توانید از قیمت روزانه این محصول مطلع شوید. اگر نیاز به خرید نایلون ضدعفونی کننده خاک دارید با شماره ۰۲۱۷۷۹۳۹۶۰۱ تماس بگیرید و با کارشناسان ویکی نایلون در تماس باشید. ویکی نایلون تامین کننده انواع نایلون و نایلکس مفتخر است که شما را در این زمینه راهنمایی کند.

سوالات متداول

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست