قیمت عمده کیسه فریزر

فروش کیسه فریزر

همه محصولات دسته کیسه فریزر

نقد و بررسی

کیسه فریزر یکی از پر استفاده ترین محصولات پلی اتیلنی به خصوص جهت مصارف خانگی است. همان طور که از نام آن پیداست، کاربرد اصلی این محصول بسته بندی مواد غذایی جهت نگهداری آن در یخچال و فریزر است. این کار باعث حفظ تازگی مواد غذایی، افزایش مدت ماندگاری، و جلوگیری از نفوذ رطوبت و میکروب به داخل آن می شود. اما علاوه بر بسته بندی بهداشتی مواد غذایی که کاربرد اصلی کیسه فریزر است، می‌توان از آن جهت نگهداری و حمل و نقل اشیا و قطعات خرده ریز هم استفاده کرد. باما همراه باشید،تا در باره انواع کیسه فریزر؛ و نحوه خرید و قیمت عمده کیسه فریزر بررسی هایی داشته باشیم.

انواع کیسه فریزر

نحوه خرید و قیمت کیسه فریزر

در ویکی نایلون شما می‌توانید کیسه فریزر مورد نظر خود را متناسب با ابعاد و اندازه‌های دلخواه، افزودنی مورد نظر، ضخامت‌، رنگ، نوع سفره کیسه فریزر و… سفارشی سازی کنید ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین قیمت عمده کیسه فریزر مورد نظر خود را، از بین تعدادی پیشنهادات تولیدکننده، انتخاب و خریداری کنید. ویکی نایلون تامین کننده انواع کیسه فریزر  مفتخر است که شما را در زمینه مشخصات و ارائه بهترین قیمت خرید نایلون فریزر راهنمایی کند.

کافی است که شما با همکاران ما ارتباط بگیرید و نوع درخواست خود را مطرح کنید، همکاران ما بالافاصله، بهترین قیمت روز عمده کیسه فریزر را با مشخصات شما، در بین تولید کنندگان جستجو کرده و بهترین نوع کیسه فریزر را خدمت شما اعلام می‌کنند. سفارش خرید انواع کیسه فریزر به صورت عمده، امکان پذیر است.

جنس
بر پایه پلی اتیلن (PE)

رنگ
شفاف

ابعاد
سفارشی
کاربرد
بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی قطعات خرده ریز

حداقل امکان سفارش۱۰۰ کیلو گرم

عوامل تعیین کننده قیمت فروش عمده کیسه فریزر

  1. سایز کیسه فریزر
  2. تعداد در بسته کیسه فریزر
  3. کیفیت کیسه فریزر
  4. حجم خرید کیسه فریزر

خرید اینترنتی راحت‌ترین، ساده‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای خریدی آسان و با اطمینان خاطر است. شما می‌توانید از طریق همین سایت و براحتی خرید خود را با قیمت عمده مناسب انجام دهید. حداقل سفارش در ویکی نایلون ۱۰۰ کیلو گرم است.

ویژگی نایلون فریزر

انواع کیسه فریزر

امروزه کیسه های فریزر جهت سهولت استفاده در انواع گوناگونی به تولید می رسند که عبارتند از:

  • آسان مصرف: استفاده از آن مانند جعبه دستمال کاغذی است
  • تقویمی: امکان چسباندن آن روی در کابینت یا هرجای دیگر امکان پذیر است
  • رولی: به منظور جدا کردن راحت برگه ها به صورت پرفراژدار است
  • جعبه ای: همان نوع رولی است که داخل جعبه قرار گرفته
  • لفاف دار یا معمولی: همان انواع سنتی کیسه فریزر هستند که به صورت برگه ای داخل لفاف پلاستیکی قرار گرفته اند
  • زیپ کیپ یا زیپ دار: امکان باز و بسته شدن آن به دفعات وجود دارد.

بهترین کیسه فریزر

کاربردی ترین کیسه فریزر ها

انسان ها هر روزه به فکر راحت تر کردن کار های خود در طول روز هستند و به محض اینکه یک روش جدید پیدا می کنند روش های قدیمی را دیگر مورد استفاده قرار نمی‌دهند در رابطه با نایلون فریزر هم به همین صورت است در حال حاضر نیز راحت ترین نوع بسته بندی کیسه فریزر برای مصارف عمومی و خانگی نمونه های کیسه فریزر رولی و کیسه فریزر جعبه ای است که حتما برای تکمیل محصولات خود این نوع را فراموش نکنید .

کیسه فریزر زیپ دار

یکی از مقاوم ترین بسته بندی ها جایگزین کیسه فریزر می‌تواند نمونه های زیپ دار باشد که استفاده از آن بسیار راحت بودن و کیفیت بسیاری بالاتری نسبت به نایلون های فریزر دارند اما این نکته حائز اهمیت است که قیمت آن نیز نسبتا بالا تر از پلاستیک های فریزر است .

«کیسه فریزر‌ها عمدتا مصرف خانگی دارند، اما در صنعت هم استفاده هایی می‌شود. بیشترین استفاده از کیسه فریزر بعد مصرف خانگی در فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها است.  کیفیت در این رابطه بسیار مهم است؛ زیرا بحث بسته بندی مواد غذایی در میان است و در هر خانه ای از آن استفاده می‌شود. قیمت خرید روز را باید در بین تولید گنندگانی، استعلام گرفت که  همزمان با بالا و پاین آمدن قیمت مواد اولیه قیمت کیسه فریزر را تنظیم کنند که همه مردم توان خرید انواع کیسه فریزر را داشته باشند.»

تولید کیسه فریزر بسته بندی غذا

الان که در آخر با انواع کیسه فریزر و مشخصات آن آشنا شدید؛ با توجه به نیاز مصرف خود، زمان انتخاب و سفارشی سازی نایلون فریزر است. در حال حاضر فقط در ویکی نایلون، فروش نایلکس فریزر به صورت عمده فقط امکان پذیر است. یعنی حداقل سفارش شما باید ۱۰۰ کیلوگرم باشد. شما باید تمام مشخصات و ویژگی کیسه فریزر خود را که می‌خواهید خریداری کنید، با کارشناسان ما در میان بگذارید، تا در بین تولید کننده های موجود، ویکی نایلون بهترین قیمت خرید روز، کیسه فریزر به صورت عمده را برای شما استعلام و پیگیری می‌کند. شماره تماس ویکی نایلون ۰۲۱۷۷۹۳۹۶۰۱

سوالات متداول

بهترین نوع بسته بندی کیسه فریزر کدام است؟

بسته بندی جعبه ای به شکل دستمال کاغذی که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی با بیرون کشیدن کیسه های فریزر به صورت کاملا بهداشتی به آن ها دسترسی پیدا کرده و از آن ها استفاده کنید.

آیا ویکی نایلون کار چاپ بسته بندی نایلون فریزر را نیز انجام می دهد؟

بله. در این مجموعه عملیات طراحی و چاپ ۱ تا ۸ رنگ فول اچ دی برای لفاف های پلاستیکی کیسه فریزر نیز انجام می‌شود.

مقاومت دمایی کیسه های نایلونی تا چه میزان است؟

این کیسه ها در طولانی مدت مواد غذایی را در منفی هجده درجه و در کوتاه مدت تا منفی بیست درجه حفظ می ‌کنند.

در هر بسته کیسه فریزر چند برگ وجود دارد؟

با توجه به نوع بسته بندی تعداد برگه ها در هر بسته می تواند ۴۰، ۶۰، ۸۰، ۱۰۰، ۱۲۰، ۲۰۰ یا ۲۵۰ تایی باشد.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست