خرید انواع نایلون

خرید و استعلام قیمت انواع نایلون در ویکی نایلون

دسته‌بندی محصولات نایلون

همه محصولات دسته نایلون

نقد و بررسی

به منظور خرید انواع نایلون برای برطرف کردن نیاز خود، نیاز است تا با مشخصات انواع نایلون آشنایی کامل داشته باشید. نایلون یکی از انواع پلیمر است که برای اولین بار در سال ۱۹۵۳ به صورت اتفاقی کشف شد و امروزه در بازار در انواع ضخامت‌ها موجود است. در ادامه شما را با انواع نایلون و کاربردهای آن‌ها آشنا می‌کنیم. در ویکی نایلون خرید انواع نایلون به صورت عمده با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت امکان پذیر است.

انواع نایلون بسته بندی در صنعت

انواع مختلف نایلون

نایلون‌ها دارای خصوصیاتی مانند:

  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاومت و استحکام بالا در برابر کشش
  • درخشندگی و شفافیت
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی
  • مقاومت در برابر چروک شدن دارند.

فیلم پنج لایه چیست

نایلون کشاورزی

نایلون کشاورزی که به نام نایلون عریض نیز شناخته می‌شود، نوعی از نایلون است که همانطور که از نامش پیداست برای مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع نایلون در ابعاد مختلفی در بازار موجود است و لازم به ذکر است که هرچه قدر ضخامت نایلون کشاورزی بیشتر باشد، کیفیت آن بهتر است. ویکی نایلون تامین کننده انواع نایلون عریض کشاورزی توجه شما رو به ادامه انواع این نوع از نایلون جلب می‌کند:

نایلون مالچ کشاورزی

نایلون مالچ به عنوان نوعی پوشش برای خاک و گیاهان مورد استفاده می‌گیرد. استفاده از این نایلون خاک و ریشه‌ی گیاهان را از آسیب‌هایی مانند بارش باران، سله‌بندی، یخبندان، تبخیر و فرسایش محافظت می‌کند. شما می‌توانید انواع مالچ پلاستیکی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در ویکی نایلون نایلون شما می‌توانید با توجه به کشتی که دارید، مالچ پلاستیکی خود را باتوجه به متراژ زمین، ابعاد و اندازه درخواستی خود سفارش دهید. کارشناسان ویکی نایلون مشاوره رایگان خدمات قبل از فروش و پس از فروش را به شما ارائه می‌کنند. ویکی نایلون تامین کننده، انواع پلاستیک مالچ کشاورزی با بهترین قیمت.

نایلون ضدعفونی کننده خاک

از نایلون ضدعفونی کننده خاک به منظور کاهش تابش مستقیم و اتلاف مواد شیمیایی، عقیم سازی خاک در برابر آفات، ویروس‌ها، بیماری‌ها و باکتری‌های مضر استفاده می‌شود. نایلون ضدعفونی کننده کشاورزی برای کشاورزانی که می‌خواهند، محصولات خود را در زمین‌های کشاورزی رشد و پرورش دهند بسیار مناسب و کاربردی است.

نایلون بسته بندی علوفه

نایلون بسته بندی علوفه یکی از انواع نایلون‌های کشاورزی است که برای بسته بندی علوفه کاربرد دارد. این نوع نایلون در انواع ضخامت‌ها تولید می‌شود و برای بسته بندی کالاهای سنگین کاربرد دارد. ویکی نایلون تامین کننده نایلون‌های بسته بندی علوفه‌ای با بهترین قیمت خرید روز، جهت سفارش مشخصات نایلون بسته بندی علوفه را مطالعه کنید.

نایلون ضد عفونی کننده خاک

نایلون گلخانه

نایلون‌های مورد استفاده در گلخانه مقاومت و دوام بیشتری نسبت به سایر نایلون‌ها دارند. این نایلون‌ها در مقابل پاره شدن و تغییرات آب و هوایی مقاومت و استحکام بالایی دارند. برای خرید نایلون گلخانه توجه به مواردی از قبیل دوام و استحکام بالا، جنس خوب، شفافیت مناسب و مواردی از این دست اهمیت دارد.

فیلم استرچ

انواع نایلون شرینک

نایلون شیرینگ، یکی از پرکاربردترین نایلون‌هایی است که در صنایع تولیدی برای بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نایلون زمانی که تحت حرارت قرار می‌گیرد، تغییر حالت داده و به خوبی محصول موردنظر را دربر می‌گیرد. این محصول، که تحت عنوان نایلون شیرینگ بسته‌بندی شناخته می‌شود، در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون تولید می‌شود که بسته به کاربردهای مختلف، از انواع مختلف آن استفاده می‌شود. برای خرید نایلون شیرینگ، اطلاع از مشخصات و ویژگی‌های آن، امری ضروری است؛ زیرا با تغییر ویژگی‌های این محصول، قیمت نایلون شرینگ تغییر می‌کند و همیشه قیمت، پارامتری حیاتی در انتخاب مشتریان است.

فیلم های بسته بندی استرچ

از دیگر انواع نایلون می‌توان به فیلم های بسته بندی استرچ، اشاره کرد، که اکثرا صنعتی بوده و تولیدات آن بسیار پرفروش و کاربردی هستند. ویکی نایلون تامین کننده انواع فیلم استرچ، مفتخر است، شما را دعوت کند به سفارش انواع فیلم بسته بندی که تنوع محصولات استرچ ویکی نایلون از انواع استرچ صنعتی گرفته تا استرچ های غذایی و استرچ بسته بندی علوفه دام. جهت مشاوره و راهنمایی با ویکی نایلون تماس بگیرید.

شما می‌توانید برای سفارش انواع نایلون به صورت عمده در قسمت فروشگاه ویکی نایلون اقدام به سفارش کنید، سفارش کلیه نایلون‌های عریض و انواع فیلم‌های بسته بندی به صورت عمده در ویکی نایلون امکان پذیر است. فقط توجه داشته باشید کلیه سفارشات نایلون، در سایت ما به صورت عمده هستش و حداقل پذیرش سفارشات از ۵۰۰ کیلو‌‌گرم امان پذیر است. جهت سفارشات با شماره ۰۲۱۷۷۹۳۹۶۰۱ تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا همه مدل نایلون رو ویکی نایلون تامین می‌کند؟

بله، هر مدل از نایلونی که شما نیاز داشته باشید ویکی نایلون می‌توانید از تولیدی های موجود در ایران استعلام بگیرید و متناسب با شهر و شرایط شما محصولات نایلونی را تامین کند.

حداقل سفارش نایلون در ویکی نایلون چقدر است؟

حداقل سفارش نایلون در ویکی نایلون  500 کیلو گرم است؟

مزایای خرید از ویکی نایلون؟

مزایای خرید از ویکی نایلون داشتن حق انتخاب از چندین تولید کننده است. یعنی با داشتن مشخصات و قیمت‌های روز نایلون مورد نظر، از سمت ویکی نایلون می‌توانید بهترین قیمت خرید نایلون را انتخاب و سفارش دهید. از جمله مزایای دیگر ویکی نایلون، پیشنهادات قیمت از تولیدی های مربوط به شهر شما است. مزایای دیگر پشتیبانی و مشاوره قبل از فروش و پس از فروش رو محصولات خود دارد. و به نمایندگی رسمی از طرف تولید کنندگانی که در سایت ویکی نایلون ثبت جایگاه زده اند پشتیبانی ارائه می‌کند.

فهرست