نایلون شیرینگ روده ای

خرید انواع نایلون/نایلون شیرینگ
نایلون-شیرینگ-روده-ای

نایلون شیرینگ روده‌ای، یکی از انواع گوناگون نایلون شیرینگ است که کاربرد زیادی در صنعت بسته بندی محصولات دارد. شیرینگ روده‌ای از جمله نایلون‌های حرارتی است که برای بسته‌بندی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نایلون با حرارت حدود ۱۶۰ الی ۲۲۰ درجه سانتی گراد منقبض شده و روی محصول فیکس می‌شود. روش کار با رول های روده ای یا ساده به این صورت است که فرد ابتدا به اندازه ابعاد محصول از رول می برد و پس از بستن سر و ته کار، قطعه را داخل دستگاه شیرینگ قرار می دهد تا به واسطه حرارت دستگاه، نایلون به دور قطعه جمع شده و فرم آن را می‌گیرد.

مشخصات-نایلون-شیرینگ-روده-ای

خرید نایلون شیرینگ روده‌ای

در ویکی نایلون شما می‌توانید نایلون شیرینگ روده ای مورد نظر خود را متناسب با ابعاد و اندازه‌های دلخواه، افزودنی مورد نظر، ضخامت‌، رنگ و… سفارشی سازی کنید ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین قیمت، نایلون شیرینگ پلی الفین  مورد نظر خود را، از بین تعدادی پیشنهادات تولیدکننده، انتخاب و خریداری کنید. ویکی نایلون تامین کننده  شیرینگ روده ای مفتخر است که شما را در زمینه مشخصات و ارائه بهترین قیمت خرید رول نایلون شیرینگ روده ای راهنمایی کند. 

کافی است که شما با همکاران ما ارتباط بگیرید و نوع درخواست خود را مطرح کنید، همکاران ما بالافاصله، بهترین قیمت روز نایلون شیرینگ روده ای را با مشخصات شما، در بین تولید کنندگان جستجو کرده و بهترین نوع  شیرینگ روده ای را خدمت شما اعلام می‌کنند.

کاربرد-نایلون-شیرینگ-روده-ای

کاربرد شیرینگ روده‌ای چیست؟

شیرینگ روده‌ای از جمله شیرینگ‌های حرارتی است که برای بسته‌بندی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. به رول‌های ساده شیرینگ نایلون شیرینگ روده ایی گفته می شود. چند نمونه از کاربرد های اصلی نایلون شیرینگ روده ای را می‌توان موارد زیر اشاره کرد:

  • پک های بسته بندی آب معدنی
  • نوشابه
  • کتاب
  • و …

«درواقع نایلون شیرینگ روده ای همان نایلون شیرینگ ساده است. فقط باید توجه داشته باشید که خیلی از محصولات یک اسم ندارد و مردم، این نوع از محصولات را در بازار به اسم‌های دیگری می‌شناسند. شیرینگ روده ای همان نایلون شرینک معمولی است، که برای بسته‌بندی کالا‌ها و محصولاتی که بیشتر در فروشگاه‌های هایپری می‌بینیم، استفاده می‌شود. نوسنات قیمت خرید نایلون شیرینگ روده ای از بقیه نایلون ها ممکن است بیشتر باشد، چون سابقه در این بازار نشان داده، قیمت این محصول بعضی وقت ها به صورت ساعتی حتی تغییر می‌کند.»

مشخصات  نایلون شیرینگ روده ای

 این نایلون بعد از دیدن حرارت مناسب منقبض می‌شود و به شکل جسمی که روی آن قرار گرفته در می اید. دمای حرارتی این نایلون ها در حدود ۱۲۰ تا ۱۴۰ درجه سانتی گراد است. در دستگاه شیرینگ پک کابینتی به صورت اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و یا دستی بسته بندی می‌شوند. جنس این نایلون مثل نایلون های شیرینگ دیگر می تواند از نوع پلی اتیلن یا پلی افیلن باشد. در مصارف خانگی می توان با سشوار یا دستگاه های حرارتی برقی به بسته بندی لوازم در خانه بپردازید. بر اثر حرارت به مقدار دو سوم اندازه ی اولیه تبدیل می شود. بنابراین در زمان بسته بندی با نایلون شیرینگ باید از سایز جسمی که بسته بندی می کنید کمی بزرگتر باشد.

شیرینگ-روده-ای

 

قیمت نایلون شیرینگ بر اساس قیمت مواد اولیه پتروشیمی در بازارهای جهانی و نوسان قیمت ارز تعیین می‌شود. حال که به صورت کامل با نایلون شیرینگ روده‌‌ای آشنا شدید؛ می‌توانید به راحتی با مراجعه به صفحه خرید نایلون شیرینگ ویکی نایلون و باتوجه به نیاز خود، انواع نایلون شیرینگ موجود در سایت را بررسی کرده و با ویکی نایلون تماس بگیرید. کارشناسان ما سفارش شما را پیگیری کرده و بهترین قیمت و کیفیت شیرینگ روده ای را خدمت شما اعلام می‌کنند. کارشناسان ما در تمام مراحل سفارش همراه شما هستند.

سوالات متداول

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نایلون شیرینگ روده ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

محصول مشابهی وجود ندارد.

فهرست