نایلون شیرینگ تونلی

خرید انواع نایلون/نایلون شیرینگ
نایلون-شیرینگ-تونلی.jpg-با-بهترین-قیمت

به طور کلی برای شیرینگ کردن یا بسته بندی مواد مختلف تولیدی با این نوع از پلاستیک بسته بندی به دو صورت انجام می شود ، نایلون شیرینگ تونلی تماما با دستگاه انجام می شود و هیچ دخالت انسانی وجود ندارد. روش دوم به وسیله سوشوار های صنعتی انجام می شود که برای برای نمونه های که تعداد آن ها کم است یا سایز آن ها کوچک است از این نوع بسته بندی استفاده می شود.

نایلون-شیرینگ-تونلی

 

نحوه خرید و قیمت نایلون شیرینگ تونلی

در ویکی نایلون شما می‌توانید نایلون شیرینگ تونلی مورد نظر خود را متناسب با ابعاد و اندازه‌های دلخواه، افزودنی مورد نظر، ضخامت‌، رنگ، نو نایلون شیرینگ تونلی و… سفارشی سازی کنید ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین قیمت، ننایلون شیرینگ تونلی مورد نظر خود را، از بین تعدادی پیشنهادات تولیدکننده، انتخاب و خریداری کنید. ویکی نایلون تامین کننده  شیرینگ تونلی مفتخر است که شما را در زمینه مشخصات و ارائه بهترین قیمت خرید رول نایلون شیرینگ روده ای راهنمایی کند. 

کافی است که شما با همکاران ما ارتباط بگیرید و نوع درخواست خود را مطرح کنید، همکاران ما بالافاصله، بهترین قیمت روز نایلون شیرینگ تونلی را با مشخصات شما، در بین تولید کنندگان جستجو کرده و بهترین نوع  شیرینگ روده ای را خدمت شما اعلام می‌کنند.

کاربرد های نایلون شیرینگ تونلی

نایلون های شیرینگ از جمله نایلون هایی هستند که بر اثر حرارت جمع می شوند و برای بسته بندی به کار می روند. نایلون شیرینگ تونلی به نایلون هایی گفته می‌شود که با دستگاه شیرینگ پک تونلی بسته بندی می‌شوند. در بعضی منابع اشاره شده که نایلون شیرینگ تونلی همان نایلون شیرینگ پلی اتیلن است؛  این جمله صحیح نیست معمولا نایلون های شیرینگ تونلی از جنس پلی اتیلن ساخته می‌شود اما این در همه ی موارد صادق نیست.

  • بسته بندی پک های آب معدنی، نوشابه و…
  • برچسب گذاری روی محصولات
  • بسته بندی مواد غذایی، اسباب بازی و…
  • حمل و نقل و بارهای بزرگ

نایلون-شیرینگ-تونلی-مشخصات

 

مزایای استفاده از نایلون شیرینگ تونلی

نایلون شیرینگ حرارتی در ضخامت‌های مختلف بصورت رنگی، شیشه‌ای و همراه با چاپ قابل ارائه است. در واقع نایلون شیرینگ پلاستیکی است حرارت پذیر و شفاف که از ضخامت چهل الی چهارصد میکرون حساس به تغییرات دمایی تولید می‌شود. پر واضح است، هر چه ایزوله بودن بسته بندی برای شما مهم ترباشد، نیاز به خرید نایلون شیرینگ ضخیم تر، بالا خواهد بود. 

  • مقرون به صرفه
  • مقاوم در برابر پارگی
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • سازگار با محیط زیست

«بعضی اوقات در دنیای نایلون های بسته بندی گاها، نوعی از نایلون های شیرینگ را انتخاب می‌کنیم، که نیاز به کاربردن نیروی انسانی نیست و با دستگاه هندل می‌شود، که به آن نایلون شیرینگ حرارتی می‌گویند. کار با این دستگاه و نایلون بسیار راحت بوده، و تولید کنندگان بزرگ اکثرا به دنبال شیرینگ حرارتی هستند و قیمت خرید نایلون شیرینگ حرارتی را بسیار مناسب تر از هر بسته بندی می‌دانند.»

مزایای--شیرینگ-تونلی

در دستگاه شیرینگ پک تونلی است، باید نایلون شیرینگ تونلی، یعنی بصورت دولایه خریداری کنید. توجه داشته باشید، که در چنین شرایطی که نوع بسته بندی شما ثابت است، خرید عمده و کلی نایلون شیرینگ تونلی شرایط اقتصادی تری را به همراه می آورد. نایلون شیرینگ بر حسب قیمت مواد اولیه پتروشیمی گذاشته می شود، الان که به صورت کامل با نایلون شیرینگ تونلی آشنا شدید؛ می‌توانید، خیلی راحت به صفحه نایلون شیرینگ ویکی نایلون مراجعه کنید و باتوجه به نیاز خود، انواع نایلون شیرینگ موجود در سایت را بررسی کرده و با ویکی نایلون تماس بگیرید. کارشناسان ما سفارش شما را پیگیری کرده و بهترین قیمت و کیفیت شیرینگ روده ای را خدمت شما اعلام می‌کنند. کارشناسان ما در تمام مراحل سفارش همراه شما هستند.

سوالات متداول

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نایلون شیرینگ تونلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

محصول مشابهی وجود ندارد.

فهرست