خرید سلفون غذایی

خرید انواع نایلکس/سلفون
سلفون غذایی

سلفون غذایی

به فیلم های سلفون شفاف که دارای چسبندگی و خاصیت کشسانی بالایی هستند سلفون غذایی می گویند که در بازار به پلاستیک استرچ معروف است .

کیفیت تولید سلفون

در رابطه با کیفیت یکی از مهم‌ترین عوامل خاصیت چسبندگی و کشسانی بالا است که موجب ایزوله شدن مواد غذایی بسته بندی شده می شود، همین‌طور به علت چسبندگی بالا مصرف کننده نیازی به استفاده از زیاد از رول سلفون غذایی را ندارد که باعث کاهش هزینه چشم گیری می شود.

بسیار دیده شده که با فروش استرچ های بی کیفیت چینی یا تولیدات داخلی بی کیفیت موجب نارضایتی مشتری شده اند زیرا باعث استفاده بیشتر از سلفون می شود که موجب افزایش هزینه و همینطور محصول غذایی بسته بندی شده به صورت نا آراسته بسته بندی می شود .

شفافیت سلفون استرچ

یکی از مهم‌ترین عوامل در ظاهر بسته بندی شفافیت سلفون است ، که تاثیر مستقیم در فروش موارد بسته بندی با سلفون محافظ غذایی دارد اگر از مواد اولیه نامرغوب استفاده شود موجب نارضایتی مشتری می شود.

قیمت رول سلفون غذایی

برای سهولت در استفاده و حمل و نقل آسان بعد از تولید به صورت رولی به مشتریان عرضه می شود که قیمت گذاری آن بر حسب قیمت مواد اولیه پتروشیمی است، برای دریافت قیمت دقیق با شماره تماس های گذاشته شده ارتباط برقرار کنید . ( نازل ترین قیمت همراه با کیفیت بی قید و شرط )

تولید در تمام ابعاد و ضخامت ها

  • فروش سلفون غذایی در تمام ابعاد با خاصیت کشسانی و چسبندگی بالا
  • تولید در تمام ابعاد و ضخامت ها
  • کیفیت تولید تضمینی

سوالات متداول

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید سلفون غذایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

فهرست